2020. április 3., péntek

Angol Máté bácsi 04.03.

Kedves Tanítványaim! 

Mindenki figyelmét fel szeretném hívni hogy a mai órától átállunk a Teams alkalmazás használatára. A hétfői órától csak ott lesznek megtalálhatóak az órák.  Mindenkit hozzá rendeltem a csoporthoz Nektek ezzel semmi dolgotok nincs.  A mai óra ott is megtalálható.  Az előző órán feladott házi dolgozatokat is a Teamsben várom. Készítettem már egy beadandó feladatot hozzá. A dolgotok csak az lesz hogy azt megnyitjátok, és az elkészített dolgozatot oda feltöltitek. 


A közérdekű közleményt követően jöjjön az óra.


A mai órán ahogy tegnap azt jeleztem,röpdolgozattal kezdjük. A dolgozatot a redmenta felületen tudod kitölteni REGISZTRÁCIÓVAL Szerintem eleget vártam. Akinek nincs regisztrációja kérem haladéktalanul készítsen egyet. A tesztet az alábbi linken tudod elérni. A bejelentkezést követően ki is tudod tölteni.
 
 
A dolgozat kitöltésére 15 percetek van.  A tesztet 10-től egészen 16-ig ki tudjátok tölteni. 
 
Jó Munkát! 
 
Miután kitöltötted a dolgozatot a feladat az alábbi. Nyisd ki a tankönyvedet a 65. oldalon, és készítsd el a  az ott található feladatokat.
 
  1. feladat:  Olvasd el a szöveget. Párosítsd a bekezdéseket (1-4)  a  címekkel (a.-d)  
  2.  feladat:  Olvasd el a szöveget még egyszer és válaszolj a kérdésekre a füzetedben
A második olvasást követően húzd alá az ismeretlen szavakat, és írd ki őket a szótár füzetedbe. 
 
       5. feladat: Párosítsd  a kifejezéseket (1-5) az időhatározókkal (a-e) Minden választ megtalálsz a szövegben.
 
Szép hétvégét kívánok nektek! 
 
Máté bácsi! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése