2020. április 20., hétfő

Kémia Redmenta Röpi Tájéloztató

Sziasztok!

A Redmentás tesztet mindenkinek egyessével átnéztem, javítottam.
Én nem mondtam meg milyen sorba kell rakni a vegyületmolekulákat: csökkenő, vagy növekvő. A feladatlap növekvöt pontozott. Javítottam akinek kellett, megjegyzésben aki kapott pontot Sorrend címen, ők azért apták. Akinek még kérdése van, írjon!
Legközelebb pontosabban fogalmazok, elnézést.
Növekvő sorrendben:
  HCl      35,5g
  CaO     56g
  NaCl    58,5g
  AlBr3   267g
Teamses órán átbeszéljük a feladatok megoldásait.
Úgy látom még rátok fér egy kis gyakorlás és segítség, mindenki legyen ott az órán, ha lehet!
Csötörtök 8,30!
Nem lettek nagyon rosszak a dolgozatok, de csütörtökön lehet javító dolgozatot írni 12 és 22 óra között! Nem ugyan ez lesz, de nagyon hasonló.

Ha bárkinek kérdése van, addig is elérhető vagyok messengeren, emailen (kruzslicz.peter@gmail.com), indokoltabb esetben telefonon (+3630/248-5145)

További Szép Napot!
Üdv: Kruzslicz Péter



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése