2020. április 8., szerda

Irodalom 0408

Az előző feladat határideje 04.03. volt. A végső értékeléssel 04.07-éig vártam, így még a késve érkező munkákat is értékeltem. A három beadott házi alapján osztályoztam a mennyiség és minőség függvényében. A jegyek bekerültek a Kréta-naplóba, illetve meg is írtam azoknak, akik elküldték a feladokat.


Karinthy Frigyes életéről a 226. oldalon olvashatsz


Élete, látásmódja


Híres Karinthy-idézetek:

- Hallgatni arany - beszélni Petőfi.
- Lelkiismeretes humorista. Humorban nem ismer tréfát.
- Nők. Egyféle etika mégis érdekli őket - a kozmetika.
- Feltaláltam magamat. Megyek a szabadalmi irodába és bejelentem.
- Ön nem ismeri a női nemet! - Valóban, én csak a női igent ismerem.
- A szerelem egyenlet két ismeretlennel.
- Hisztéria. Veszedelmes betegség, kötelezően kellene gyógyítani. Csak nők kaphatják meg, és csak     férfiak halnak bele.
- Nem mondhatom el senkinek,
  Elmondom hát mindenkinek.
- Lehet-e barátság férfi és nő között, és ha igen, miért nem?
- Férfi és nő. Hogy érthetnék meg egymást? Hisz mind a kettő mást akar - a férfi nőt - a nő férfit.
- A maga gyereke és az én gyerekem veri a mi gyerekünket.

A tavaszi szünet után, 04.16-án 8 órakor ZOOM
link (nem változott)
Jelszó: 172115

Mindenkinek kellemes tavaszi szünetet kívánok!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése