2020. április 1., szerda

Földrajz 04.01.

Kedves Tanítványaim!

Örömmel látom, hogy sokan beléptek már a #school 💻  osztálytermünkbe, sokan végig is csinálták a feladatsort, ők már megkapták a jegyüket✅ (mind ötös lett, szuperügyesek voltatok🏆), nekik nincs most új feladatuk, megérdemlik a pihenést. 😎

📌Akik még nem regisztráltak, erre a 👉 link-re 👈 kattintva kérem lépjenek be, és végezzék el a kiadott feladatot!
📌Aki már regisztrált, de a kiadott feladatot nem végezte el, kérem tegye meg, gyűjtsétek a pontokat, mert jegyet érnek!🏆 Határidő: április 8. 

Akinek nem sikerül belépni, vagy jobban szeretne más feladatot, az az Ausztrália témakört ezzel a feladattal teljesítheti:
📌Jellemezd Ausztráliát a munkafüzet 51. oldalon található szempontrendszer alapján! Mind a 8 szemponthoz írj legalább egy állítást! A végén kiegészítheted érdekességekkel (sport, kultúra, ételek, szokások, ünnepek, stb.) is. Simán leírhatod a füzetbe, készíthetsz gondolattérképet, de ha szeretsz „gépezni”, akár prezentációt összeállíthatsz belőle!
Határidő: április 8. 
Feltöltés helye: lehetőség szerint a Teams, 7. b földrajz csoport feladatához (csoportazonosító: edaibh5)
(végső esetben a kakuk.digit@gmail.com címre küldheted)

Tehát mégegyszer: vagy a #school-os feladatsor, vagy Ausztrália jellemzése. Április 9-ig.

Hétfőn 10-kor pedig Zoom-olunk, mindenkit várok!🚀

Szorgalmi feladat: 
A webináriumra válassz magadnak egy virtuális háttérképet Ausztráliából! Néhány mondattal ismertesd mit látunk a képen, miért ezt választottad, Ausztrália mely részén található, milyenek ott a természeti adottságok, érdekességek. (kb. 5-6 mondat)
Itt megnézheted, hogyan állíts be magadnak virtuális háttérképet: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése